چرا بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه باید رژیم غذایی با کیفیت بالا نگه دارید
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پزشکان همواره بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه توصیه برای نگه داشتن یک رژیم غذایی کم پروتئین و رژیم غذایی با کیفیت بالا، اما برخی از آنها می خواهند بدانند که چرا آنها نیاز به نگه داشتن یک رژیم غذایی با کیفیت بالا، چرا که کاهش انتخاب های غذایی خود را تا حد زیادی فرار.

معمولا، پروتئین موجود در غذاها را هضم خواهد کرد، جذب می شود و شکسته برای دیدار با تقاضا از بدن ما. برخی از آنها را می توان به صورت اسید آمینه جذب می شود و برخی از آنها خواهد شد کلیه به صورت نیتروژن و سایر مواد زائد دفع می شود. پس یک بار کلیه شما آسیب دیده است، wasts تشکیل پروتئین مثل اوره، کراتینین، guanidines در خون ساخت تا و که بدن شما صدمه دیده است. در این مورد، اگر شما هنوز هم از خوردن غذاهایی که در پروتئین است که بار کار به کلیه خود را اضافه کنید فراوان است. بنابراین شما باید یک رژیم غذایی کم پروتئین است که می تواند نسل و تجمع کاتابولیسم پروتئین را کاهش دهد، کاهش مقاومت عروق به سرخرگ کلیوی، کاهش فشار داخلی گلومرول و هیپرتروفی گلومرولی، در نتیجه به کاهش استرس کار کلیه باقی مانده و کند کردن پیشرفت باز اسکلروز گلومرولی و نارسایی کلیه.

این تحقیق ثابت شده است که رژیم غذایی پروتئین با کیفیت بالا می تواند خون و فشار گلومرولی افزایش می دهد، پس از یک دوره از رژیم غذایی کم پروتئین، میزان فیلتراسیون گلومرولی می توانید در درجه بهبود یافته است. گفته شده است که گرفتن پروتئین مناسب (وزن بدن 0.8g/kg) می تواند سرعت کاهش GFR در بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون را پایین بیاورد.

رژیم غذایی پروتئین با کیفیت بالا نقش مهمی برای بیماران توانبخشی ایفا می کند، بنابراین انجام کنترل مصرف پروتئین. اگر شما هر گونه کمک در غذاهای شما و یا درمان بیماری خود نیاز دارید، شما می توانید پزشکان ما در هر زمان مشورت، و یا ایمیل با ما، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

چرا بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه باید رژیم غذایی با کیفیت بالا نگه دارید





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه، چرا بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه باید رژیم غذایی با کیفیت بالا نگه دارید ,
:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 مرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: